Velkommen til Studentsalongen!

Vi har utdannet frisører som arbeidslivet trenger og markedet etterspør i 35 år. For å lykkes med dette er det viktig for oss at våre studenter får mye praktisk erfaring gjennom studietiden hos oss.

Vi starter derfor tidlig i semesteret med å klippe ekte kunder under kunde- og modell-dager i våre studentsalonger, og vi har faste kundedager gjennom hele semesteret.

Studentsalongene er hjertet i våre skoler. Her får studentene praktisk erfaring i frisøryrket. Her blir teori omsatt til kreativitet, innovasjon og fornøyde kunder.

Tiden i studentsalongen bidrar til å utvikle studentenes identitet som frisør, refleksjon, skaperglede, selvstendig arbeid og samarbeid med andre, noe som er viktig for å utvikle studentenes selvstendighet i yrket.

4N9A6021

Bestill time

Vil du bidra til studentenes utdanning, suksess og karriere?

Da kan du enkelt bestille time hos en av våre studentsalonger ved å booke på nett, ringe direkte til studentsalongene eller til vårt hovedkontor.

Prisliste

Pris vil avhenge på mengde hår, lengde, hvor mange striper du ønsker, hvor tett de skal være og om det er en eller to korrigeringer.

Når du lysner et hår, vil det komme frem varme pigmenter. Er håret farget tidligere, vil det muligens komme flere farger frem. Derfor kreves korrigering for at det skal bli en jevn, fin farge.

Vi tar betalt for mengde produkt som brukes.

Når du er kunde ved studentsalongen må du ikke glemme at dette er studenter under opplæring, og at når vi skal lære oss nye ting bruker vi alle ekstra tid. Dette vil gjelde alle behandlinger, både klipp og fargebehandling. Glem derfor ikke av å sette av litt ekstra tid enn det du gjør når du har behandling hos en ferdig utdannet frisør. Ta med deg en god bok og unn deg selv litt ekstra egentid.

Klipp
fra 180,-