Trondheim

Hos Norsk Frisørskole i Trondheim har vår daglig leder i tillegg til frisørutdanning en videreutdanning innen pedagogikk og psykologi.

Ive brenner for at undervisningen til enhver tid skal være oppdatert, motiverende og spennende.

Ive er daglig leder for Norsk Frisørskole Trondheim.

Jeg er mye ute på salongene i Trondheim og liker å vise ansikt og prate med mennesker. Først og fremst på våre egne salonger, Nikita og Sayso, men også i andre som studenter er eller har vært utplassert i.

«På skolen får vi mange forespørsler om å være med på visninger, opera, teater, og vi sier ja til alt!»

På høsten arrangeres det også en messe med konkurranser, blant annet en fotokonkurranse som studentene deltar i.

Vi jobber mye med studiemiljøet og kulturen på skolen. Det er viktig for oss å ha elever som trives, mestrer studiet og når sine mål. Kundene sier ofte at det er så god stemning her og at de gleder seg til behandling i vår studentsalong.

Et godt rykte betyr alt og det føler jeg vi bevarer på mesterlig vis.

«Problemer kommer ikke for å ødelegge deg, men de kommer for å vise deg potensiale ditt.»