Karriere

Å være frisør er et spennende yrke og vår målsetting er å gi studentene en grundig og relevant grunnopplæring i frisørfaget.

Hør fra tidligere studenter

Kajsa studerte på Norsk Frisørskole i Nydalen etter å vurdert veterinær, økonomistudiet og konditor.

Les hvorfor hun var glad for at det var mer teoretisk studie enn hun trodde, og hennes vei til topps i Nikita Creative Awards for lærlinger!

Etter utdanningen fra Norsk Frisørskole er nå Hanne Døvik klar for sin første jobb som lærling i salong.

Vi snakket med henne om hvilke råd hun ville gitt seg selv som ny elev, hva hun drømmer om å jobbe med i framtiden og det viktigste hun lærte under studiene.

Unike muligheter etter Norsk Frisørskole

Raise Gruppen legger mye i faglig utvikling og inspirasjon for sine medarbeidere.

Det er få andre aktører i markedet som ser fremover og tilbyr kurs og videreopplæring som det Raise Gruppen gjør. Vi vil at våre lærlinger og frisører alltid skal ha muligheten til å videreutvikle seg, bli bedre, vokse og trives!

Som lærling eller frisør i Raise Gruppen AS får du tilgang til Raise Studio & Academy.

Du får tilbud om faglig kurs basert på praktisk trening og videreopplæring for alle som ønsker å utvide sin kunnskap om frisørfaget. Alle kursene holdes av instruktører med mye erfaring og kompetanse, som har vet hva som rører seg av trender og tendenser i markedet.

«Sammen bygger vi mennesker»
– Inger Ellen (eier og gründer)
Start video

Nikita Hair

Nikita har eget Studio & Academy for personlig og faglig utvikling og eget Opplæringskontor for lærlinger med et sterkt fagmiljø som sikrer en grundig opplæring.

Hos Nikita kan du ha en livslang karriere! Har du ambisjoner, evner og vilje kan du nå langt. I Nikita har vi utviklet en kultur preget av fellesskap, samhold og tilhørighet, noe vi mener skaper motivasjon for å oppnå suksess!

Sayso Hair & Style

Sayso Hair & Style er et frisørkonsept i Sverige og Norge. Sayso Hair & Style er ungt og kreativt konsept med profesjonell tyngde og massevis av yrkesglede og stolthet.

Med eget opplæringskontor for lærlinger og en unik opplæringsperm, sørger vi for å utdanne de beste. Vi tilbyr mange kurs og har i tillegg et unikt lederprogram for deg som vil mer.