Studiehverdagen

Vi tør å påstå at Norsk Frisørskole sannsynligvis har landets beste studentmiljø for frisørstudenter. Vi arbeider aktivt for at alle skal føle seg inkludert hos oss, uansett bakgrunn.

Norsk Frisørskole er en skole for alle. Det finnes ikke én bestemt type NFS-student, men det som forener våre studenter og ansatte er en lidenskap for hår, kreativt arbeid, trender og mennesker. Vi legger vekt på at du skal oppleve mestring i utdanningen din. Vi brenner for at du skal synes det er morsomt å lære, morsomt å mestre og morsomt å være kreativ – sammen med andre. Derfor tilbyr vi alle våre studenter skreddersydd oppfølging som vi vet vil gjøre det enklere og mer givende for deg å nå dine mål.

Onboarding

Hos oss får du tilgang til programmet «onboarding for nye studenter», som kan hjelpe deg med å etablere en god struktur og plan for utdanningsløpet ditt før du starter.

Vi tilbyr også oppstartsamtaler og kurs i studieteknikk og eksamensmestring. Disse kursene tilbys på ulike stadier av utdanningen din, slik at du skal være godt rustet for studietiden og den spennende fremtiden som venter deg.

4N9A6420-small